vrijdag 28 augustus 2009

Zeebaars op de Megabass Vision 95

Afgelopen zondag 23/8 even met het vrouwtje een paar uurtjes wezen vissen in het europoort gebied. Vanwege het stralende weer had ik geen al te hoge verwachtingen, maar toch maar even gaan. Gelukkig stond er nog wel een lekkere kabbel op het water, dus toch met nog wat hoop begonnen te gooien met kunstaas. Eerst met oppervlaktepluggen, maar hierop geen reactie. Daarna nog een uurtje staan gooien met een voor mij redelijk nieuwe plug. De vision 95 van megabass in de kleur Al Tenryu Ayu, waar de baarzen gelukkig wel trek in hadden. Je kan dit plugje op veel manieren binnen vissen, zoals twitchen, jerken, stop and go om maar een paar voorbeelden te noemen. Leuke zeebaars aan de Megabass Vision 95

Maar vanmiddag ving ik ze alleen als ik de Vision 95 keihard binnen draaide. Wat overigens ook prima kan met deze plug. Echt een goed werpend veelzijdig plugje. Uiteindelijk had ik 2 baarzen van rond de 50 cm en een losser. Was toch beter als ik had verwacht. Tot de volgende.

Groeten,

Roland
Zeebaarsshop.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten