donderdag 12 augustus 2010

Taaie dag met een leuk einde

Gisteren na de geweldige sessie van het afgelopen weekend weer samen met Harold op pad geweest om te kijken of het misschien weer zou lukken. Daar kan ik heel kort over zijn. De eerste 5 uur vissen geen enkel aanbeetje gehad... Dus ja, waar dat aan ligt weten we niet. Misschien dat het mooie weer parten speelde. En dat je wel vis vangt in de stromende regen. Wie zal het zeggen.

Maar goed, er moest natuurlijk wel wat gevangen worden en Roland stelde voor om eens een stuk verder te kijken en het daar te proberen tot het donker. Dat bleek een goede keus te zijn want al vrij snel kon Roland daar zijn eerste baarsje vangen van een cm of 40. Een kwartiertje later miste ik een aanbeet omdat ik niet zat op te letten. Er bleek dus wel wat vis te zitten hier. Gelukkig kreeg ik een 20 minuten later een herkansing toen het dobbertje weer mooi wegschoot en ik nu wel raak kon slaan. Een erg leuke dril volgde en pas na een minuut of 5 kon de zeebaars geland worden. Een mooie stevige vis van 58 cm kon even op de foto en daarna weer snel terug.mooie stevig gebouwde zeebaars

Toen het al redelijk donker was kon Roland nog een aanbeet verzilveren van een leuke baars van ongeveer 45 cm. Deze kon na een foto ook weer snel terug.Leuke zeebaars in het donker

Toen het eenmaal echt donker was vreemd genoeg geen aanbeet meer gehad. Gelukkig konden we op de laatste stek toch nog enkele vissen vangen. Harold deed dit keer wat minder zijn best en bleef op 0 staan. Maar goed, na die 8 vissen van laatste keer zal hij dat niet eens zo heel erg hebben gevonden denk ik zo.

Groeten,

Chris & Roland
Zeebaarsshop.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten